Доставка

Як замовляти і оплачувати посуд в нашому магазині Пан Баняк?

Замовлення:

Товар можна замовити 4 -ма способами:

1-ий: добавити товар в корзину, нажавши кнопку"Корзина" і оформити замовлення в спеціальному вікні. При цьому потрібно ввести  дані отримувача, його мобільний телефон і адресу доставки.

2-ий: добавити товар в корзину і оформити замовлення в один клік, вказавши свій телефон. Наш менеджер зателефонує до Вас і швидко оформить Ваше замовлення.

3-ій: зателефонувати нашому менеджеру (в робочий час) по тел 0352-52-96-13 або 0352-42-41-00 і вказати артикул або код товару, який Вас зацікавив, і оформити Ваше замовлення в телефонному режимі.

4-ий: вислати Ваше замовлення на наш e-mail- kvark@ukr.net.В замовленні обов’язково вказати код, артикул, назву і кількість необхідного Вам товару, а також контактні дані ( прізвище, ім’я , та по-батькові, номертелефону, адрес доставки).

Доставка:

по м.Тернопіль:

Доставка по м. Тернополю становить 30грн. При замовленні товару в інтернет-магазині на суму більше 2000грн доставка в межах Тернополя здійснюється безкоштовно. Оплата проводиться на місці доставки товарів. Можливий також самовивіз з виставкового залу за адресою: м. Тернопіль, вул.Гайова 54.

по Україні:

Доставка по Україні здійснюється на склад Нової пошти у Вашому місті. За доставку оплачуєте по тарифам Нової пошти , які можна переглянути на їхньому сайті  Мінімальна вартість доставки 25грн.

При оплаті товару післяплатою на складі " Нової Пошти" (оплата при отриманні) розрахунок вартості здійснюється за формулою: вартість доставки у Ваше місто за тарифом " Нової Пошти " + 2 % відвартості товару + 25 грн за доставку оплачених коштів. 

Адресна доставка в будь-яку точку України - +30грн до вартості доставки у відділення Нової пошти вашого міста.

Товар оформлений на сайті до 13:30 з понеділка до п’ятниці відправляється у тойсамий день. Товар оформлений після 13:30 відправляється на наступний день.Товар оформлений у суботу та неділю відправляється у понеділок

Увага!!!

Перевіряйте цілісність, справність та комплектацію товару при його отриманні! У разі виявлення ушкоджень у присутності кур'єра ми обов'язково обміняємо товар або повернемо вам гроші. Якщо пошкодження вантажу виявлено при отриманні в офісі кур'єрської служби, для повернення грошей або обміну товару вам необхідно скласти акт при співробітнику даної кур'єрської служби та надіслати його нам по факсу або e-mail.

Повернення товару:

Ми гарантуємо повернення грошей без зайвих запитань протягом 14 днів за умови збереження  товарів  новими (включаючи упаковку), без їх використання, тобто в точно такому ж стані, яким Ви у нас його придбали.

Умови для повернення або обміну товару:

  • товар новий і не був у використанні;
  • товар не має слідів використання: подряпин, потертостей,відколів, тріщин, вм'ятин, розривів, забруднень тощо;
  • збережена комплектація товару, цілісність і всі елементи упаковки, ярликів, заводських маркуваннь, товарний вигляд виробу.

Виїзд кур'єра для обміну або повернення товару за ініціативою клієнта (не підійшов колір або матеріал, «...на картинці він здавався більше...»), а не з вини інтернет-магазину, здійснюється за додаткову плату - 30грн. Для покупців з будь-якої точки України є можливість надіслати товар для обміну або повернення протягом 14 днів, на зворотну адресу відправки, сплативши доставку за свій рахунок.

ПАМ'ЯТАЙТЕ! Обмін або повернення коштів за товар неналежної якості або неповної комплектації може бути здійснено тільки вразі виявлення проблеми у присутності кур'єра, продавця або представника компанії-перевізника.

Гарантия:

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 12 місяців в залежності відсервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, у якому зазначаються:

  • модель;
  • серійний номер;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте її протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися в точку продажу.

Якщо в гарантійний період товар, який Ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  1. товар з повною комплектацією;
  2. гарантійний талон;
  3. документ, що підтверджує оплату;
  4. висновок сервісного центру з відміткою про те, що товармає «істотний недолік».

Зворотній дзвінок

Ім'я

Телефон